مدیریت مالی

مدیریت امورمالی      

امور مالی موسسه وظیفه برنامه ریزی ،هدایت و هماهنگی و کنترل فعالیتهای مالی موسسه را در چهارچوب مقررات ، قوانین ، آئین نامه ها و دستورالعملهای مصوب  بر عهده دارد. هم اکنون مدیریت امور مالی موسسه بر عهده جناب آقای محمود بخشیان می باشد.

 

وظایف :

  •     انجام کلیه امور مالی دانشگاه با حفظ رعایت مقررات و قوانین مربوط
  •     وصول اعتبارات دانشگاه
  •     نگهداری و تنظیم دفاتر اعتبارات و تعهدات و حساب اموال دانشگاه
  •     نگهداری و تنظیم دفاتر حسابهای دریافتی و پرداختی دانشگاه
  •     نظارت بر نحوه مصرف اعتبارات طبق مقررات مربوطه
  •     تهیه و تنظیم گزارشهای مالی و ارائه آن به رئیس دانشگاه و مقامات ذیصلاح
  •     همکاری با واحدهای ذیربط در تنظیم بودجه سالانه

 

ادارات تابعه مدیریت امور مالی

اداره رسیدگی به اسناد

وظایف :

  •     انجام اعمال ممیزی به منظور ایجاد سیستم کنترل داخلی منظم در امور مالی دانشگاه
  •     رسیدگی به مدارک وصول درآمد واحدهای انتفاعی دانشگاه و بررسی اسناد و مدارک هزینه پس از پرداخت وجه
  •     تطبیق اسناد هزینه ها با بودجه مصوب
  •     رسیدگی به حسابهای پیش پرداختها و هزینه های انتقالی و موجودی انبارها و همچنین اموال دانشگاه
  •     گزارش تخلفات احتمالی به مراجع ذیربط و ارائه نظرات اصلاحی در موارد لزوم

اداره دریافت و پرداخت

وظایف :

  •     وصول درآمدهای دانشگاه و نگهداری دفتر بانک و ثبت و تنظیم آن
  •     نگهداری و ثبت دفاتر تنخواه گردان
  •     صدور چک و حواله نقدی
  •     تنظیم لیست حقوق و مزایای کارکنان و تنظیم لیست برگشتیهای حقوق
  •     صدور برگه های محاسباتی و اسناد هزینه و پیش پرداخت
  •     نگهداری و ثبت صدور برگه و پیش پرداختها
  •     تنظیم اسناد فوق العاده مزایا و خدمات و سایر هزینه ها

اداره تعهدات و اعتبارات

وظایف :

  •     تنظیم درخواست بر پایه اعتبارات موجود و تهیه و صدور حواله اعتبارات
  •     نگهداری حساب اعتبارات مصوب
  •     نگهداری بودجه اسمی و تفصیلی دانشگاه برحسب اعتبار مصوب و واحد استفاده کننده
  •     تعهدات اسناد حقوق و مزایای کارکنان دانشگاه و سایر اسناد هزینه
  •     تهیه گزارش در مورد جمع ارقام متعهد و هزینه قطعی و مانده اعتبارات واحدها

اداره دفترداری و تنظیم حسابها

وظایف :

    تنظیم و نگهداری حسابهای مؤسسه

    نگهداری و ثبت دفتر روزنامه کل و دفاتر معین و کنترل دفاتر معین از طریق حسابهای دفتر کل

    تهیه و تنظیم آمار مربوط به هزینه ها به تفکیک مواد و برنامه عملیات

اداره اموال

وظایف :

  •     کنترل اموال کلیه واحدها به روش نوین و نگهداری حساب اموال با مشخصات کامل
  •     انجام محاسبات آماری به منظور تعیین موجودی تشخیص ضرورت خرید کالاهای مورد پیشنهاد واحدها